Uvjeti prodaje

PREDUGOVORNA OBAVIJEST

Na uvjete poslovanja i korištenja internet stranice www.eurodom.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti prodaje, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti prodaje i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).


1. DEFINICIJE BITNIH IZRAZA U UVJETIMA PRODAJE

Kupac je fizička osoba ili osoba koja predstavlja pravnu osobu koja je nakon pregleda i odabira namještaja upisala svoje podatke u obrazac za identifikaciju kupca (ili kreirala korisnički račun). Kupac može biti poslovno sposobna fizička osoba starija od 18 godina te pravna osoba.

Potrošač je svaki Kupac - fizička osoba, koja s Prodavateljem sklapa ugovor o kupoprodaji proizvoda putem web shopa izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne aktivnosti.

Prodavač je tvrtka Eurodom d.o.o. (OIB 77177913856) sa sjedištem na adresi Pavlovac 1, Opatija.

Predmet prodaje su artikli prikazani u web katalogu.

Ponuda je dokument na osnovu kojeg uplaćujete predujam od minimalnih 30% do 100% istaknutog iznosa pod stavkom "Za platiti".

Potvrda narudžbe je dokument na osnovu kojeg ostvarujete pravo na ovdje navedene uvjete i cijene te i na naručene proizvode kada uplatite cijeli iznos.

 

2. PRIKAZANI PROIZVODI

Fotografije ponuđenog namještaja su informativne i nisu 100% identične pridruženim proizvodima. To se posebno odnosi na boje prikazane na fotografiji. Ukoliko Vam je pri opremanju važna nijansa boje kontaktirajte nas ili posjetite naš izložbeno-prodajni salon i ne naručujte dok niste 100% sigurni da vam ponuđeni proizvod odgovara.

Istaknute informacije o proizvodima (detalji o proizvodima) su 99% točne ali za njihovu točnost ne odgovaramo:
a) jer se nabavljaju od raznih izvora koji ne garantiraju 100% točnost
b) jer postoji mogućnost nenamjerne ljudske pogreške prilikom unošenja podataka.

Ukrasi, vaze, tehnika i sl. prikazano na fotografijama namještaja nisu predmet prodaje. Uloga im je isključivo prikazati namještaj u stvarnom prostoru tj. ambijentu.

 

3. CIJENE

Istaknute najniže cijene su minimalne maloprodajne cijene koje sadrže PDV i odnose se na plaćanje gotovinom u nekoj od naših poslovnica ili nalogom za plaćanje (uplatnica, virman, e-bankarstvo) na naš žiro-račun te su već umanjene za naš gotovinski popust od 10% i eventualni akcijski popust.

Cijene u web trgovini tj. internet trgovini ne moraju nužno biti identične cijenama u našim poslovnicama, ali ako plaćate proizvode prema ponudi sa web trgovine u našoj poslovnici, plaćate cijene navedene na ponudi.

Proizvodi koji nemaju istaknute cijene se ne mogu kupiti u web trgovini:
a) jer su složivi (komponibilni) programi čiji se elementi kupuju zasebno
b) zato što je preporučljiva stručna pomoć naših djelatnika prilikom kupovine
c) zato što još nisu došli u redovnu ponudu, tj. ogledni su primjerci.

Zadržavamo pravo promjene cijena bez prethodne najave. Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su bile aktualne pri narudžbi.

 

4. PLAĆANJE

Plaćanje naručenih proizvoda preko web trgovine kupac može obaviti na slijedeće načine:

a) Plaćanjem nalogom za prijenos (virman) ili uplatnicom preko banke/Fine/e-bankinga kupac ostvaruje cijene istaknute u web trgovini. Za navedeno plaćanje kupac treba generirati ponudu za proizvode u košarici te ispuniti sljedeće podatke u obrazac za plaćanje:

   U korist: Eurodom d.o.o.
   Svrha: Plaćanje po ponudi broj ************
   Žiro-račun: 2402006-1100392337
   ili IBAN: HR56 2402006 1100392337
   Model: 00
   Poziv na broj: Broj ponude
   Iznos: Iznos ponude

Za narudžbu je dovoljno platiti minimalno 30% iznosa cjelokupne narudžbe.

b) Plaćanje u poslovnici kupac može obaviti na način da isprinta ponudu za proizvode u košarici te ju donese u bilo koju od naših poslovnica. Plaćati možete jednokratno: gotovinom, bilo kojom kreditnom i bankovnom karticom, te do 12 rata beskamatno: ZABA Visa electron karticom, ZABA Maestro karticom, ZABA i Erste Mastercard karticom, Erste Maestro karticom te Maestro karticama od: Slatinske banke, Primorske banke, Kent banke, SBERBANK-e, Istarske kreditne banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb i Veneto banke. Do 24 rate beskamatno možete plaćati sa American Express karticom, PBZ Visa karticom, Mastercard i Visa karticama od Zagrebačke banke. Do 36 rata beskamatno možete plaćati sa Diners karticom.

Proizvodi moraju biti plaćeni u cijelosti prije preuzimanja.

Narudžbe ispod 500 kn se ne mogu realizirati putem internet trgovine, već isključivo osobno u našim poslovnicama.

 

5. ROKOVI ISPORUKE

Većina proizvoda koji su predmet prodaje ima rok isporuke cca 15 do 45 dana te za njih garantiramo rok isporuke od 90 dana.

Ako vam trebaju neki proizvodi u kraćem roku od redovnih rokova slobodno nas kontaktirajte telefonom ili pošaljite upit sa navedenim željenim proizvodima, bojama, dimenzijama, količinom i potrebnim rokom isporuke, te ćemo vam u najkraćem mogućem roku javiti ako se željeni proizvodi mogu isporučiti u željenom roku.

Za isporuke u garantiranim rokovima ne isplaćujemo kamate niti vraćamo uplaćeni predujam do 20% vrijednosti narudžbe kupcima u slučaju odustajanja od narudžbe.

Ako kupac nije u mogućnosti proizvod tj. proizvode primiti u garantiranim rokovima naplaćuje se ležarina u iznosu od 50,00 kn tjedno (PDV uključen) osim ako je drugačije dogovoreno prilikom narudžbe.

Gore navedeni rokovi isporuke teku od trenutka vaše uplate.

Rokovi isporuke su sastavni dio uvjeta prodaje te ih uplatom dijela iznosa ili cijelog iznosa proizvoda koje naručujete prihvaćate.

 

6. DOSTAVA I POVRAT

Dostava za namještaj i bijelu tehniku je besplatna za grad Rijeku (i okolicu u krugu 30km od poslovnice) za iznose preko 5.000 kn kada se organizira isporuka veće količine proizvoda za određeno područje. Ako se ne vozi veća količina proizvoda u području besplatne dostave a potrebna je hitna isporuka ili isporuka u specifičnom terminu samo za jednog kupca dostava se plaća 100-200kn (PDV uključen). Dostava se vrši do vozilom dostupne lokacije. Kupac je dužan osigurati unošenje proizvoda osim ako nije drugačije dogovoreno prilikom kupovine. Kupac može sam preuzeti proizvode na našem skladištu ili skladištu dobavljača uz prethodni dogovor ako ne može čekati da se organizira besplatna tura u njegovom pravcu.

Za narudžbe van Rijeke i okolice cijena dostave se dogovara u našim poslovnicama ili putem e-pošte, te je ovisna o količini i cijeni naručenih proizvoda. Dostava van područja besplate dostave za određene proizvode NIJE MOGUĆA te stoga uvijek prije uplate provjerite mogućnost dostave. Kupcu se mogu poslati određeni proizvodi i express dostavnom službom uz doplatu pri narudžbi ili prije isporuke. Plaćanje pouzećem nije moguće. 

Lineaflex madraci i podnice imaju gratis express dostavu za područje Hrvatske osim otoka, za cijene iznad 1500 kn. Za express dostavu kupac je dužan unošenje organizirati sam.

Jamstveni list i račun/dostavnica su dokumenti koje kupac dobiva prilikom isporuke robe, a ako ih iz bilo kojeg razloga ne dobije, može ih naknadno zatražiti uz predočenje prodajnog dokumenta.

Dostavnicu prilikom isporuke kupac potpisuje (uz potpis obavezno napisati broj preuzetih paketa radi vaše sigurnosti) čime potvrđuje ispravnost primljene robe u količini i cjelovitosti. Cjelovitost paketa potvrđuje se vizualnim pregledom paketa od vanjskog oštećenja, a moguća unutarnja oštećenja ili nedostatci su predmet reklamacije. Za naknadne količinske reklamacije vezane za broj isporučenih paketa ne odgovaramo.

Ukoliko je isporučeni proizvod oštećen, oštećeni dio će biti zamjenjen u razumnom roku. Ako oštećeni dio nije moguće zamjeniti, biti će zamjenjen cijeli proizvod. Uplaćeni predujam do 30% iznosa kupljenih proizvoda ne vraćamo ako kupac odustane od kupovine tj. zatraži jednostrani raskid ugovora a proizvod bi bio isporučen u dogovorenom roku.

 

7. MONTAŽA

Montaža za Alples i Hespo namještaj za iznose preko 5000kn je GRATIS za područja besplatne dostave (Rijeka+okolica).

Montaža nije uračunata u cijenu većine ostalih proizvoda
istaknutih na internet trgovini, te se zasebno naplaćuje ako vam je potrebna. Sve dalje navedene cijene i informacije se odnose na područja pokrivena besplatnom dostavom (Rijeka+okolica).

Cijena stolarske montaže kuhinja je 300 kn po dužnom metru (150 kn gornji, 150 kn donji elementi), tj. minimalno 500 kn. Po ugradnji 1 aparata/korita se naplaćuje dodatnih 100 kuna. Naši monteri ne spajaju vodu, odvod zraka, struju niti plin budući da je za to izrazito preporučljivo angažirati ovlaštenu osobu (vodoinstalatera, električara, plinoinstalatera). Sve eventualne dorade i prerade kuhinjskog namještaja zbog krivo isporučenih mjera ili krivo deklariranih kuteva od strane kupca, kao i razne druge prerade tj. dorade elemenata i/ili radnih ploča koje se vrše pri montaži zbog izbočina (poput dimnjaka), neravnih zidova i slično, se doplaćuju monterima u iznosu od cca 50 do 500 kn po 1 doradi/preradi, bez obzira dali je za proizvod plaćena montaža ili dobivena gratis.

Cijena montaže za iznose ispod 5000,00 kn i namještaj koji nema gratis montažu je 10% ovisno o montiranim proizvodima, minimalno 300 kuna.

Naši monteri nisu dužni detaljno očistiti namještaj niti prostor nakon montaže, te nisu dužni zbrinuti se za otpad (ambalaža, izrezani iverali i sl.)

 

8. JAMSTVO I REKLAMACIJE

Svi ponuđeni proizvodi podliježu minimalno jednogodišnjem jamstvu. U tom periodu proizvođač ili uvoznik riješava reklamaciju u roku navedenom u jamstvenoj ispravi isporučenoj uz proizvod na način da nama isporuči defektni dio (proizvođači/uvoznici namještaja) ili ga sam zamjenjuje kod kupca (proizvođači bijele tehnike). Ako su kupcu naši monteri montirali namještaj oni zamjenjuju oštećeni dio bez doplate dok kupac u periodu čekanja proizvod može normalno koristiti. Ako naši monteri nisu montirali namještaj vi preuzimate reklamirani dio na našem skladištu te u vlastitom angažmanu do kraja rješavate reklamaciju. Ovisno o proizvođaču neke je oštećene djelove potrebno vratiti a neki ostaju kupcu ili se bacaju.

Reklamacije se podnose isključivo pisanim putem, uz priložene fotografije ako se radi o oštećenju, putem kontakt obrasca ili poštanske adrese poslovnica.


9. OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to u poslovnim prostorijama trgovačkog društva Eurodom gdje će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

EURODOM d.o.o.
Pavlovac 1
51410 Opatija

digitalnim putem preko našeg kontakt obrasca:
Link na kontakt obrazac

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

 

10. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač ima pravo, ne navodeći razlog za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Rok od 14 dana počinje teći od dana kad je Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik, predmet prodaje predan u posjed, a ako se predmet prodaje Potrošaču dostavlja u više navrata ili više dijelova, rok od 14 dana počinje teći od dana kad je Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka predmeta prodaje.

Pravo na jednostrani raskid ugovora se ostvaruje na način da Potrošač popuni obrazac za jednostrani raskid ugovora koji može pronaći na ovom linku. Pravo na jednostrani raskid ugovora Potrošač jednako može ostvariti i na način da Prodavatelju uputi email s nedvosmislenom izjavom da jednostrano raskida ugovor putem kontaktne forme. U slučaju da Potrošač pokuša raskinuti ugovor na jedan od ovih načina, ali o tome ne dobije potvrdu na email koji je dao Prodavatelju prilikom registracije na web shop, Kupac može glede toga kontaktirati Prodavatelja putem kontakt forme i/ili broja telefona 051/277-979 kako bi ga Prodavatelj uputio na koji način može jednostrano raskinuti ugovor i/ili kako bi provjerio postoje li tehničke poteškoće prilikom izjavljivanja jednostranog raskida ugovora.

U slučaju da Potrošač iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, dužan je snositi troškove povrata robe, uključujući i eventualne povećane troškove u slučaju da roba zbog svoje prirode ne može biti vraćena poštom na uobičajen način.

Pravo na jednostrani raskid ugovora je isključeno u slučajevima kad je potrošač prije jednostranog raskida ugovora uputio Prodavatelju zahtjev za izvršenje usluge (npr. zahtjevao je da proizvod bude montiran pa je nakon toga izjavio jednostrani raskid, pri čemu zahtjev upućen Prodavatelju prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora mora biti izričito izjavljen). Ako Potrošač, ipak, i u tim slučajevima jednostrano raskine ugovor, bit će dužan Prodavatelju platiti razumni dio cijene, odnosno onaj dio cijene koji je razmjeran onome što je Prodavatelj ispunio potrošaču do izjavljivanja jednostranog raskida ugovora, a ako je ta cijena neumjerena, na temelju tržišne vrijednosti onoga što je Prodavatelj ispunio Potrošaču.

Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je ako je predmet ugovora roba ili usluga čija cijena ovisi o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja Potrošačevog prava na jednostrani raskid ugovora, te roba izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

U slučaju jednostranog raskida ugovora, Prodavatelj će Potrošaču izvršiti povrat novca za sva plaćanja primljena nakon kupnje, uključujući troškove dostave (s iznimkom dodatnih troškova koji nastaju odlukom kupca za odabir načina dostave koji nije najjeftiniji obični način dostave koji Prodavatelj nudi), bez neutemeljene odgode i u svim slučajevima unutar 14 dana od datuma na koji je Prodavatelj primio obavijest o raskidu ugovora. Spomenuti povrat novca Prodavatelj će obraditi koristeći se istim načinom plaćanja koji je Potrošač koristio za prvobitnu transakciju, osim ako Potrošač nije izričito naveo drukčije. Za Potrošača ni u kojem slučaju neće nastati troškovi kao posljedica povrata novca.

Pridržavamo pravo uskratiti povrat novca do zaprimanja Predmeta prodaje ili dok Potrošač ne predoči dokaz o njezinu povratu.


11. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE STVARI

Materijalni nedostaci Predmeta prodaje mogu postojati:
- ako Predmet prodaje nema potrebna svojstva za redovitu uporabu i promet
- ako Predmet prodaje nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja
- ako Predmet prodaje nema svojstva ili odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene odnosno propisane
- ako je Prodavatelj predao predmet prodaje koji nije jednak uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model predani samo radi obavijesti
- ako Predmet prodaje nema svojstva koja postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
- ako je Predmet prodaje nepravilno montiran pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o kupoprodaji
- ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu

Kupac koji nije Potrošač je dužan primljeni Predmet prodaje pregledati ili dati na pregled čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće i o vidljivim nedostatcima obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja, inače gubi jamstva koja mu po toj osnovi pripadaju.
Potrošač nije dužan primljeni Predmet prodaje pregledati ili dati na pregled, ali je dužan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od dana primitka Predmeta prodaje.

Neovisno o tome je li Kupac istovremeno Potrošač ili nije, Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o nedostatku može:
a ) zahtijevati od Prodavatelja da nedostatak ukloni
b) zahtijevati od Prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka
c) zahtijevati sniženje cijene
d) izjaviti da raskida ugovor

U svakom od tih slučajeva Kupac ima pravo i na popravljanje štete po općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je Kupac zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima. Ako je nedostatak neznatan, Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke, uključujući i pravo na popravljanje štete.


12. PRIHVAĆANJE NAVEDENIH UVJETA PRODAJE

Uplatom dijela iznosa ili cijelog iznosa naručene robe kupac prihvaća sve gore navedene uvjete prodaje.


13. RJEŠAVANJE SPOROVA PUTEM INTERNETA (Online Dispute Resolution)

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.