Dostava i povrat

Dostava se vrši do vozilom dostupne lokacije. Kupac je dužan osigurati unošenje proizvoda osim ako nije drugačije ugovoreno prilikom kupovine. Kupac može sam preuzeti proizvode na našem skladištu Opatija ili platiti dostavu prema niže navedenom cjeniku.

Informativni cjenik dostave od 01.06.2023.
-Eurodom dostava u krugu 30km od poslovnice do vozilom dostupne lokacije - 30 €
-Eurodom dostava u krugu 50km od poslovnice do vozilom dostupne lokacije - 50 €
-Eurodom dostava Krk, Istra, Novi Vinodolski do vozilom dostupne lokacije - 70 €
-Eurodom dostava Cres, Lošinj do vozilom dostupne lokacije - 250 €
-Paketna/paletna (1 paletno mjesto) dostava za kopnenu Hrvatsku do vozilom dostupne lokacije - 80 €
(za dimenzije paketa/palete do 120x80x160cm)
-Paketna/paletna (vangabaritna - 2 paletna mjesta) dostava za kopnenu Hrvatsku do vozilom dostupne lokacije - 160 €
(za dimenzije paketa/palete do 240x80x160cm)
-Paketna/paletna (vangabaritna - 3 paletna mjesta) dostava za kopnenu Hrvatsku do vozilom dostupne lokacije - 240 €
(za dimenzije paketa/palete do 360x80x160cm)

Cijene dostave su informativne te su moguća odstupanja ovisno o trenutnim cijenama goriva, putnih troškova i uvjetima pristupa objektima.

Jamstveni list i račun-dostavnica ili dostavnica su dokumenti koje kupac dobiva prilikom isporuke proizvoda, a ako ih iz bilo kojeg razloga ne dobije, može ih uvijek naknadno zatražiti uz predočenje prodajnog dokumenta (ponuda, ugovor) ili osobne iskaznice kupca pod kojim je proizvod kupljen.

Dostavnicu prilikom isporuke kupac potpisuje (uz potpis obavezno napisati broj preuzetih paketa radi vaše sigurnosti) čime potvrđuje ispravnost primljene robe u količini i cjelovitosti. Cjelovitost paketa potvrđuje se vizualnim pregledom paketa od vanjskog oštećenja, a moguća unutarnja oštećenja ili nedostatci su predmet reklamacije. Za naknadne količinske reklamacije vezane za broj isporučenih paketa ne odgovaramo.

Svi ponuđeni proizvodi podliježu minimalno jednogodišnjem jamstvu. U tom periodu proizvođač ili uvoznik riješava reklamaciju u roku navedenom u jamstvenoj ispravi isporučenoj uz proizvod na način da nama isporuči defektni dio (proizvođači/uvoznici namještaja) ili ga sam zamjenjuje kod kupca (proizvođači bijele tehnike). Ako su kupcu naši monteri montirali namještaj oni zamjenjuju oštećeni dio bez doplate dok kupac u periodu čekanja proizvod može normalno koristiti. Ako naši monteri nisu montirali namještaj kupac preuzima reklamirani dio na našem skladištu ili mu ga dostavljamo te u vlastitom angažmanu do kraja rješava reklamaciju. Ovisno o proizvođaču neke je oštećene djelove potrebno vratiti a neki ostaju kupcu ili se bacaju.

Ukoliko je isporučeni proizvod oštećen, oštećeni dio će biti zamjenjen u razumnom roku. Ako oštećeni dio nije moguće zamjeniti, biti će zamjenjen cijeli proizvod.