Moj račun  |  Sadržaj košarice  |  Napravi ponudu       Vaša košarica:
Trenutno u košarici: 0 proizvoda
Alples

Alveus

Behringer

Beko

Bernarda

Blanco

Bosch

Clinber

CM

Elica

Faber

Forma Ideale

Franke

GMP

Gorenje

Hespo

Jela

Körting

Liebherr

Lineaflex

Luce Produkt

Matis

Native Instruments

Nord

Numark

Pioneer DJ

Savelo

Schmidler

Siemens
Početna » Uvjeti prodaje
Uvjeti prodaje  

PREDUGOVORNA OBAVIJEST

Na uvjete poslovanja i korištenja internet stranice www.eurodom.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti prodaje, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti prodaje i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).


1. DEFINICIJE BITNIH IZRAZA U UVJETIMA PRODAJE

Kupac je osoba koja je nakon pregleda i odabira namještaja upisala svoje podatke u obrazac za identifikaciju kupca (ili kreirala korisnički račun), starija od 18 godina.

Prodavač je tvrtka Eurodom d.o.o. (OIB 77177913856) sa sjedištem u Ivana Zajca 7, Rijeka.

Predmet prodaje su artikli prikazani u web katalogu.

Ponuda je dokument na osnovu kojeg uplaćujete predujam od minimalnih 30% do 100% istaknutog iznosa pod stavkom "Za platiti".

Potvrda narudžbe je dokument na osnovu kojeg ostvarujete pravo na ovdje navedene uvjete i cijene te i na naručene proizvode kada uplatite cijeli iznos.

 

2. PRIKAZANI PROIZVODI

Fotografije ponuđenog namještaja su informativne i nisu 100% identične pridruženim proizvodima. To se posebno odnosi na boje prikazane na fotografiji. Ukoliko Vam je pri opremanju važna nijansa boje kontaktirajte nas ili posjetite naš izložbeno-prodajni salon i ne naručujte dok niste 100% sigurni da vam ponuđeni proizvod odgovara.

Istaknute informacije o proizvodima (detalji o proizvodima) su 99% točne ali za njihovu točnost ne odgovaramo:
a) jer se nabavljaju od raznih izvora koji ne garantiraju 100% točnost
b) jer postoji mogućnost nenamjerne ljudske pogreške prilikom unošenja podataka.

Ukrasi, vaze, tehnika i sl. prikazano na fotografijama namještaja nisu predmet prodaje. Uloga im je isključivo prikazati namještaj u stvarnom prostoru tj. ambijentu.

 

3. CIJENE

Istaknute najniže cijene su minimalne maloprodajne cijene koje sadrže PDV i odnose se na plaćanje gotovinom u nekoj od naših poslovnica ili nalogom za plaćanje (uplatnica, virman, e-bankarstvo) na naš žiro-račun te su već umanjene za naš gotovinski popust od 10% i eventualni akcijski popust.

Cijene u web trgovini tj. internet trgovini ne moraju nužno biti identične cijenama u našim poslovnicama, ali ako plaćate proizvode prema ponudi sa web trgovine u našoj poslovnici, plaćate cijene navedene na ponudi.

Proizvodi koji nemaju istaknute cijene se ne mogu kupiti u web trgovini:
a) jer su složivi (komponibilni) programi čiji se elementi kupuju zasebno
b) zato što je preporučljiva stručna pomoć naših djelatnika prilikom kupovine
c) zato što još nisu došli u redovnu ponudu, tj. ogledni su primjerci.

Zadržavamo pravo promjene cijena bez prethodne najave. Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su bile aktualne pri narudžbi.

 

4. PLAĆANJE

Plaćanje naručenih proizvoda preko web trgovine kupac može obaviti na slijedeće načine:

a) Plaćanjem nalogom za prijenos (virman) ili uplatnicom preko banke/Fine/e-bankinga kupac ostvaruje cijene istaknute u web trgovini. Za navedeno plaćanje kupac treba generirati ponudu za proizvode u košarici te ispuniti sljedeće podatke u obrazac za plaćanje:

   U korist: Eurodom d.o.o. Rijeka
   Svrha: Plaćanje po ponudi broj ************
   Žiro-račun: 2402006-1100392337
   ili IBAN: HR56 2402006 1100392337
   Model: 00
   Poziv na broj: Broj ponude
   Iznos: Iznos ponude

Za narudžbu je dovoljno platiti minimalno 30% iznosa cjelokupne narudžbe.

b) Plaćanje u poslovnici kupac može obaviti na način da isprinta ponudu za proizvode u košarici te ju donese u bilo koju od naših poslovnica. Plaćati možete jednokratno: gotovinom, bilo kojom kreditnom i bankovnom karticom, te do 12 rata beskamatno: American Express karticom, PBZ, ZABA i Raiffeisen Visa karticom, PBZ i ZABA Maestro karticom, ZABA i Raiffeisen Mastercard karticom, Erste Maestro i Diners karticom te Maestro karticama od: Slatinske banke, Primorske banke, Kent banke, SBERBANK-e, Istarske kreditne banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb i Veneto banke. Do 24 rate beskamatno možete plaćati sa Mastercard i Visa karticama od Zagrebačke banke.

c) Plaćanje pri primitku - ovaj način plaćanja moguć je samo za DJ i audio opremu (manji paketi), jer naš ugovorni partner Overseas Express nažalost ne prevozi namještaj niti madrace.

Proizvodi moraju biti plaćeni u cijelosti prije preuzimanja.

Narudžbe ispod 500 kn se ne mogu realizirati putem internet trgovine, već isključivo osobno u našim poslovnicama.

 

5. ROKOVI ISPORUKE

Većina proizvoda koji su predmet prodaje ima rok isporuke cca 30 dana te za njih garantiramo rok isporuke od 60 dana, osim DJ i audio opreme koji većinom imaju rok isporuke nekoliko radnih dana. Na proizvode za koje je određen duži rok isporuke svaki će kupac biti usmeno ili pismeno upozoren.

Ako vam trebaju neki proizvodi u kraćem roku od redovnih rokova slobodno nas kontaktirajte telefonom ili najbolje pošaljite email sa navedenim željenim proizvodima, bojama, dimenzijama, količinom i potrebnim rokom isporuke, te ćemo vam u najkraćem mogućem roku javiti ako se željeni proizvodi mogu isporučiti u željenom roku.

Ako se narudžba radi pred skori početak godišnjih odmora nekih proizvođača rokovi isporuke se mogu produžiti. Novi rokovi isporuke se pred godišnje odmore obavezno ističu na naslovnoj stranici www.eurodom.hr te su ti rokovi punovaljana zamjena gore navedenih rokova isporuke.

Za isporuke u garantiranim rokovima ne isplaćujemo zatezne kamate niti vraćamo uplaćeni novac do 30% vrijednosti narudžbe kupcima u slučaju odustajanja od narudžbe.

Ako kupac nije u mogućnosti proizvod tj. proizvode primiti u garantiranim rokovima naplaćuje se ležarina u iznosu od 50,00 kn tjedno (PDV uključen) osim ako je drugačije dogovoreno prilikom narudžbe.

Gore navedeni rokovi isporuke teku od trenutka vaše uplate.

Rokovi isporuke su sastavni dio uvjeta prodaje te ih uplatom dijela iznosa ili cijelog iznosa proizvoda koje naručujete prihvaćate.

 

6. DOSTAVA I POVRAT

Dostava za namještaj i bijelu tehniku je besplatna za grad Rijeku (i okolicu u krugu 30km od poslovnice) za iznose preko 5.000 kn kada se organizira isporuka veće količine proizvoda za određeno područje. Ako se ne vozi veća količina proizvoda u području besplatne dostave a potrebna je hitna isporuka ili isporuka u specifičnom terminu samo za jednog kupca dostava se plaća 100-200kn (PDV uključen). Dostava se vrši do vozilom dostupne lokacije. Kupac je dužan osigurati unošenje proizvoda osim ako nije drugačije dogovoreno prilikom kupovine.

Za narudžbe van Rijeke i okolice cijena dostave se dogovara u našim poslovnicama, te je ovisna o količini i cijeni naručenih proizvoda. Kupcu se mogu poslati određeni proizvodi i express dostavnom službom uz doplatu pri narudžbi ili prije isporuke (plaćanje namještaja, madraca, podnica i bijele tehnike pouzećem nije moguće). Lineaflex madraci i podnice imaju gratis express dostavu za područje cijele Hrvatske (osim manjih otoka), za cijene iznad 1500 kn. Za express dostavu kupac je dužan unošenje organizirati sam.

Dostava putem Overseas Expressa je besplatna za kontinentalnu Hrvatsku i veće otoke, ali isključivo za DJ i audio opremu za iznose preko 1.999,00 kn, te uz mogućnost plaćanja DJ i audio opreme pri primitku bez ikakve dodatne naknade.

Express dostava se može vršiti isključivo na području Republike Hrvatske, a Eurodom dostava na području Hrvatske i Slovenije.

Kupac može sam preuzeti proizvode na našem skladištu ili skladištu dobavljača uz prethodni dogovor ako ne može čekati da se organizira besplatna tura u njegovom pravcu.

Jamstveni list i račun/dostavnica su dokumenti koje kupac dobiva prilikom isporuke robe, a ako ih iz bilo kojeg razloga ne dobije, može ih naknadno zatražiti uz predočenje prodajnog dokumenta.

Dostavnicu prilikom isporuke kupac potpisuje (uz potpis obavezno napisati broj preuzetih paketa radi vaše sigurnosti) čime potvrđuje ispravnost primljene robe u količini i cjelovitosti. Cjelovitost paketa potvrđuje se vizualnim pregledom paketa od vanjskog oštećenja, a moguća unutarnja oštećenja ili nedostatci su predmet reklamacije. Za naknadne količinske reklamacije vezane za broj isporučenih paketa ne odgovaramo.

Ukoliko je isporučeni proizvod oštećen, oštećeni dio će biti zamjenjen u razumnom roku. Ako oštećeni dio nije moguće zamjeniti, biti će zamjenjen cijeli proizvod. Uplaćeni predujam do 30% iznosa kupljenih proizvoda ne vraćamo ako kupac odustane od kupovine tj. zatraži jednostrani raskid ugovora a proizvod bi bio isporučen u dogovorenom roku.

 

7. MONTAŽA

Montaža za Alples i Hespo pločasti sobni namještaj za iznose preko 5000kn je GRATIS za područja besplatne dostave (Rijeka+okolica).

Montaža nije uračunata u cijenu većine ostalih proizvoda
istaknutih na internet trgovini, te se zasebno naplaćuje ako vam je potrebna. Sve dalje navedene cijene i informacije se odnose na područja pokrivena besplatnom dostavom (Rijeka+okolica).

Montaža može biti GRATIS za određene proizvode ako je u tijeku akcija besplatne montaže za te proizvode, te je uvijek istaknuta na početnoj stranici www.eurodom.hr .

Za kompletne kuhinje proizvođača Alples i Gorenje montaža je GRATIS u područjima besplatne dostave za iznose preko 10.000kn, te uključuje ugradnju aparata i korita ako su kupljeni kod nas. Za ostale proizvođače kuhinja cijena stolarske montaže je 300 kn po dužnom metru (150 kn gornji, 150 kn donji elementi), tj. minimalno 500 kn, te uključuje ugradnju aparata i korita ako su kupljeni kod nas. Ako aparati nisu kupljeni kod nas, po ugradnji 1 aparata/korita se naplaćuje cca dodatnih 100 kuna. Naši monteri ne spajaju vodu, odvod zraka, struju niti plin budući da je za to izrazito preporučljivo angažirati ovlaštenu osobu (vodoinstalatera, električara, plinoinstalatera). Sve eventualne dorade i prerade kuhinjskog namještaja zbog krivo isporučenih mjera ili krivo deklariranih kuteva od strane kupca, kao i razne druge prerade tj. dorade elemenata i/ili radnih ploča koje se vrše pri montaži zbog izbočina (poput dimnjaka), neravnih zidova i slično, se doplaćuju monterima u iznosu od cca 50 do 500 kn po 1 doradi/preradi, bez obzira dali je za proizvod plaćena montaža ili dobivena gratis.

Cijena montaže za iznose ispod 5000,00 kn i namještaj koji nema gratis montažu je cca 10% ovisno o montiranim proizvodima, minimalno 300 kuna.

Montažu možete naručiti preko interneta, ako ista nije gratis, na način da u rubriku "napomena" prilikom izrade ponude napišete da vam je ista potrebna a platiti ju možete i po izvršetku.

Naši monteri nisu dužni detaljno očistiti namještaj niti prostor nakon montaže, te nisu dužni zbrinuti se za otpad (ambalaža, izrezani iverali i sl.)

 

8. JAMSTVO I REKLAMACIJE

Svi ponuđeni proizvodi podliježu minimalno jednogodišnjem jamstvu. U tom periodu proizvođač ili uvoznik riješava reklamaciju u roku navedenom u jamstvenoj ispravi isporučenoj uz proizvod na način da nama isporuči defektni dio (proizvođači/uvoznici namještaja) ili ga sam zamjenjuje kod kupca (proizvođači bijele tehnike). Ako su kupcu naši monteri montirali namještaj oni zamjenjuju oštećeni dio bez doplate dok kupac u periodu čekanja proizvod može normalno koristiti. Ako naši monteri nisu montirali namještaj vi preuzimate reklamirani dio na našem skladištu te u vlastitom angažmanu do kraja rješavate reklamaciju. Ovisno o proizvođaču neke je oštećene djelove potrebno vratiti a neki ostaju kupcu ili se bacaju.

Reklamacije se podnose isključivo pisanim putem, uz priložene fotografije ako se radi o oštećenju, na naše e-mail ili poštanske adrese poslovnica.


9. OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to u poslovnim prostorijama trgovačkog društva Eurodom gdje će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

EURODOM d.o.o.
Ivana Zajca 7
51000 Rijeka

e-mail adresu:
eurodom.opatija@gmail.com

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

 

10. PRIHVAĆANJE NAVEDENIH UVJETA PRODAJE

Uplatom dijela iznosa ili cijelog iznosa naručene robe kupac prihvaća sve gore navedene uvjete prodaje te nakon 3 radna dana gubi svako pravo na izmjene izabranih proizvoda i dogovorenih tj. prihvaćenih uvjeta prodaje, s obzirom da je namještaj po narudžbi roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču te po Zakonu o zaštiti potrošača (čl.79 st.3) ne podliježe mogućnosti jednostranog raskida ugovora.


11. RJEŠAVANJE SPOROVA PUTEM INTERNETA (Online Dispute Resolution)

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Nastavi
web dizajn: design project
Napredno pretraživanje
Prijava korisnika
E-mail:  
Lozinka:  
Zaboravili ste lozinku?
Kreiraj novi korisnički račun
Detalji
O nama

Poslovnice / Saloni

Uvjeti prodaje

Istaknute cijene

Načini plaćanja

Rokovi isporuke

Dostava i povrat

Montaža

Uputstva za korištenje

Privatnost podataka

Kontaktirajte nas